tisdag 11 oktober 2011

denna dagen för många hundra år sedan upptäckte Columbus Amerika

Och därför är det Columbus Day härborta i väst idag. Matteo har varit ledig från skolan och jag har också varit ledig från jobb idag! Bara stackars värdpapi som fick åka in till Manhattan och jobba..... Så tråkigt. Men vi har haft en bra dag här hemma. Kan för första gången ge er ordentligt med bilder för att visa hur dagen har gått till. WIHOOOO

Bästa sättet att starta en ledig dag- Love Actually




Svettigt träningspass hann jag med!

Testade självutlösaren....

Parkdags!

Matteo har ni nog inte sett innan. Men här är han!


Syskonen Cain's favorit- rutschebanan

Tack storebror för hjälpen



Bland världens gulligaste syskonpar!!

Och nu ligger jag bara och softar i sängen! Beger mig förmodligen till Starbucks som vanligt för lite häng. Tror inte jag blir där så länge, bara en snabbis varm choklad ;)
VET NI!! Jag skulle egentligen med Sara till Jerry Springer men jag kan inte den tiden för jag jobbar då! Fattar ni,självaste Jerry Springer! "Jerry, Jerry, Jerry, Jerry!!!" Ja, han Jerry! Tydligen spelas det fortfarande in och det spelas in här i Stamford. Lite freaky för då kanske alla loons som är med på det programmet bor här i området..... FML.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar