onsdag 5 oktober 2011

+++++++ och - - - - - -

Lite plus och minus på vad som hänt idag

+ Det finns en Scandinavian store här!!! Endast 4 minuter härifrån och det finns lingonsylt och pärlsocker och ja, allt svenskt. SÅ himla BRA

- IKEA ska sluta sälja allt som inte är IKEA. Det betyder ingen mera Marabou, ingen mera pärlsocker eller vaniljsocker om jag förstod det rätt. Låt oss hoppas att jag missförstod.

+ Skar upp kanske världens godaste melon idag. Är melonerna ovanligt goda här eller valde jag en riktig fining?

- Börjar tänka att min finaste vinterjacka som jag köpt inte kommer vara varm nog.... Fugg

+ X- factor ikväll!!!!!! X- factor, melon och te- veckans bästa kväll fortsätter vara bäääääääääzzzzzZZzzZzT

2 kommentarer:

  1. heheheh vad hedrande att två av dina punkter fick du info ifrån mig då ; )

    SvaraRadera
  2. Ja men ellerhur! Du bjuder ju både på bra&dåliga nyheter :D

    SvaraRadera