lördag 1 oktober 2011

godmorgon lördag. ska vi spendera lite pengar tillsammans, du&jag?

Jjjjjjjjjjjjoooooooddååååååååå visst är det lördag vilket betyder att det snart är söndag och då är det...... väl ingenting speciellt som händer då? Höö-höö-hööö, my birthday, javisst. Igårkväll drog jag till en kompis, Klara som bor i New Canaan, typ 15 minuters bil från mig. Körde i bilen som knappt hade någon bensin och när jag skulle ringa till Klara för att se att det verkligen var rätt adress kunde jag inte ringa från min mobil och bilen ville inte starta. Fugg fugg fugg fugg men tillslut startade bilen (??) och jag hittade rätt. Träffade några andra tjejer hos Klara också och måste bara säga att det är jäkligt roligt att träffa tjejer fån hela Sverige! Tjejer från Ystad&Helsingborg till Sundsvall&Umeå.

När jag skulle hem var jag lite nervis med bensinen och så. Knappade in "go home" på gpsen och vilken tur jag hamnade på. Gps:en ville att jag skulle på motorvägen på fel håll och med så lite bensin som jag hade, hade jag inte råd med att köra fel. Körde runt i mörka skogar, det började regna och jag var övertygad om att jag skulle få sova över i bilen för JAG KUNDE JU INTE RINGA OM HJÄLP!!?!?!! Meeeeen jag klarade mig hem. Lite skakig och med hjärtat i halsgropen men jag var hemma iallafall.



TYP SÅHÄÄÄÄÄR RÄDD! Fat inte på låtsats som på bilen, utan på riktigt riktigt rädd
Slappelördag väntar. Grocery shopping i vanlig ordning, vill till the mall och göra av med lite (för mycket) pengar och ikväll är jag barnvakt a.k.a. chilla deluxe framför teven och massa gotte. MUMMA. God lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar