lördag 30 juni 2012

Vet inte ens vem jag ska tacka men-- TAAAAAAAAACCCK

Men Guuud, äre surprise, äre surprise?! Jag vaknar imorse, efter att ha drömt om hur vår familj på 6 pers var tvugna att flytta till en etta i Lund för att ens ha råd att leva, och kommer ihåg min iPod som kraschade igårkväll. Årgh fan, visstja, suckar klagande och tar fram iPoden som låg på golvet. Och vad tar jag fram? En nystartad iPod, urladdad och som bara ber om ström. Förstå min förvåning och TOTALA LYCKA när jag kopplar in iPod i datorn, den börjar ladda omedelbums och fungerar nu som om ingenting hade hänt. Oh happy day mother!!


1 kommentar:

  1. Gumman min. Jag loggade på skype igen och ville prata med dig men det var ingen Jojo där. Suck och så tradigt.Love you min älskade gumman. Kram. Din alltid mamma.

    SvaraRadera