söndag 24 juni 2012

Planlös söndag

Idag är första dagen på så otroligt jädra länge som jag har absolut NOLL planerat. Ingenting! Jag har ingenstans jag måste vara vid något speciellt klockslag, ingen som väntar på mig någonstans, inget jobb jag måste göra.... Jo visst låter det lite tråkigt nu när jag skriver det kanske men jag njuter lite av planlösheten.

Påbörjade detta inlägg för typ en timme sedan och sitter fortfarande och skriver! Jag och värdmami satt bara och snackade lite och plötsligt kom vi in på hur sommaren kommer att se ut, vad vi har för planer för sommaren, saker vi måste göra innan vi flyttar ut ur huset i juli och ja, så hade en timme gått förbi! Men nu är jag tillbaka här och skriver :):):):):):):)

Klockan är alltså exakt just nu i denna sekund 2.07 PM. Pyjamasen bekvämt på och jag bara strosar omkring hemma. Går nog ut i solen snart och lyssnar på massa podcasts, men lovar att jag sätter mig under vårt parasoll, inge mera solande för mig nä! Packa kan jag göra! Eller hjälpa familjen att packa allting för vår flytt för fasen, det är inte långt kvar tills vi lämnar vårt hus här och flyttar till grannstaden. Mins inte hur mycket eller lite jag skrivit om det--- vi ska flytta till en lägenhet i grannstaden, New Canaan (uttal: New Cäynen) så vi kommer bo typ tio minuter ifrån där vi bor nu. Inte jättefarligt alltså men ääändååå. Allt ska ner i boxar och plötsligt kommer jag få en ny tågstation. Nytt nytt nytt nytt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar