onsdag 13 juni 2012

Feeeeeeest i lobbyn

Eftersom det tar ungefär en miljard år att sitta med Internet på rummet har jag funnit min plats på en soffa i lobbyn som kliar något så otroligt mot mina bara ben. Men anyways, här sitter jag. Men zzzznabbt Internet och läser alla bloggar som jag missat.

Men det var inte därför jag påbörjade detta inlägg. Jag ville berätta för er hur många konstiga blicka jag fått här i min plats i soffan, med Macen i knäet. Och jag vet inte varför! Eller jo, kanske vet jag. Det kan ha något att göra med musiken jag lyssnar på....


FEEEEEEEEEEEEEEEESTmusik!! Housemusik och c00la remixer! Varför lyssnar jag alltid på detta vid de konstigaste tillfällena, typ som innan jag ska sova eller när jag sitter på tåget? Jag blir helt hyped up och sitter och dansar och sjunger med. Det är en av teorierna till varför alla förbi-gående kollar på mig. Helt omedvetet sitter jag liksom och rycker med axlarna, stampar med fötterna i takt till musiken eller låtsats skrika ut texten. 

En teori var om jag inte kopplat in mina hörlurar ordentligt och på så sätt hör alla andra musiken också? Men nej, allt är ikopplat som det ska och bara jag som hör. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar