lördag 2 juni 2012

Denna lördag

- Sitter och äter frukost och ska snart bli skjutsad till jobb nr 2. Ska bara klä på mig först ba'

- Allt som har med sommarväder är borta här. Juni och NU passar det att bli kallt och regna. Men så länge det är fint väder i Sverige så klarar jag mig

- Har inte sovit mycket inatt. Vet inte varför men jag har haft vårt att somna alla nötter denna vecka. Ligger och vrider i minst 2 timmar och klockan hinner bli alldeles för sent innan jag tillslut sussar

- Vaknar med lite hemlängtan idag. Är tjurig och gnällig och behöver mer sömn och vet att jag hade kunnat bli på gott humör av ett trevligt möte med min familj denna morgon. Men snart snart vaknar jag i huset i Sverige!

- Ska bli på bättre humör idag och ta mig i kragen.

HOPPAS NI ALLA FÅR EN BRA LÖRDAG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar