måndag 4 juni 2012

Time goes by so fast and time can do so much for us

Jag har så mycket att dela med mig av!! Six Flags igår var helt jädra otroligt sjukt awesome och när tillfälle ges ska jag skriva om att sjuka berg-och-dalbanor vi åkte. För sista gången på ett tag sitter jag och käkar frukost med Sophia innan vi drar iväg till vår gympa.

Oturligt nog har jag blivit lite förkyld.... Kan ha något att göra med gårdages åkande blandat med regnet som öste ner några gånger under dagen. Men det får det vara värt. Jag ska bara packa lite till i mina båda resväskor sen ska jag bara mysa och kolla på teve innan jag tar tåget in till City, sen flygbuss till flygplatsen, sen flyg till Island och SEN flyg till Köpenhamn. OCH VET NI VAD! Jag har en överrasknings-upphämtning! Jag vet alltså inte vem som ska komma och hämta mig. Woooohhhhhooo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar