onsdag 27 juni 2012

Meningslöst prat

Dålig jag har varit på bloggen idag. Pallar icke. Igårkväll kramade jag om Daniella och vi bara satt och snick-snackade och hade det bra. Vi kollade igenom mina foton från Sverige och Mexico, hon snodde några bilder, googlade oss själva,pratade om framtiden och allt sånt lalligt och lulligt. Gick och la mig sent igår så är därför lite seeeeeg idag.

Men veckan rullar på som den ska!! Förutom att jag trott att det är +1 dag hela tiden så har jag inte så mycket att klaga på. Onsdag-- lillördag, två dagar till helg, solen är tillbaka, Alisa& Alle kommer hem på söndag, So You Think You Can Dance är på ikväll och det ska jag se och bara kommentera hela tiden "japp, så kan jag också göra. Jaja, klart jag är så vig. Mhm, den dansen ser så jäääkla lätt ut" *proffsdansarN^*

Konstigt det där ändå. När man ser hur de dansar sån där modern dansstil, så hoppar de runt, flänger med armar och ben och det ser så jäkla lätt ut??!?!? I mitt huvud är jag världsbäst på modern dans men jag vill nog inte veta hur jag ser ut EGENTLIGEN.

Håller mig till det jag vet bäst:



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!1!1!!11!1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar