tisdag 19 juni 2012

I said "Darling, I'll give you everything I got and I won't have to choose"

Hallå där ja! Det känns som jag har så mycket att dela med mig av så för att få någon ordning i mitt lilla huvud så listar vi upp allt jag tänkt säga till er!

* Jag behövde inte gå upp sådär aptidigt. Jag vaknade av att Matteo hoppade omkring och skrika "kloooockan är sjuuuuu, klooockaaaan ääär sjuuu!!!" Jag for upp ur sängen och förbannade mig själv att jag är så dum och inte ställer klockan eller något men möter värdpapi i trappan som lugnt förklarar att han har koll på situationen, han och värdmami gjorde om planerna lite (jag förstår fortfarande inte riktigt men men) och att han bara behövde bli skjutsad till jobbet runt halv nio. Jaha. Så jag gick och la mig en stund igen, slängde in kidzen i bilen och körde värdpapi till jobbet.

* Förmiddagen har spenderats på akvariumet tillsammas med Sara och hennes grabb. Skitkul hade vi alla där! Extra roligt var det också att Matteo tyckte det skulle bli kul att träffa W! Han ville först inte gå dit men när jag sa att Sara och W också skulle vara där blev han plötsligt myyyycket positivt ställd till ett besök hos de lilla fiskarna. Kidzen sprang omkring där hela morgonen, käkade lunch i kafeterian och lilltjejen ligger nu och sover så sött.

*Jag kunde inte somna i natt för att jag kunde inte för livet i mig sluta klia överallt. Åh herre min skapare!! Den här gången vet jag att kroppen kliar för att jag fjällar överallt och jag känner hur huden bara "snöar av" varje gång jag kliar. Dessutom så kliar det speciellt mycket vid en liten punkt på ryggen, såklart den punkt jag inte når oavsett vilken vinkel jag försöker nå den från.

* Jag har extern otits eller vad det heter. Ont i örat alltså. Så måste till läkaren och få medicin, hålla örat torrt och hoppas att det går över snart.

Och där var hjärnan tömd! Tror jag berättat allt jag ville berätta :D Nu när lilla skrållan sover leker Matteo med sina gosedjur, döper dem och ger de olika födelsedatum och jag sitter på Skype med både mamma och pappa och har hunnit lägga upp bilder från min vecka i Sverige.

Men vad ska vi göra i eftermiddag då, jag och kidzen? Tänk tänk tänk, var kreativ Johanna! .......................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar