torsdag 14 juni 2012

That unfortunate but seldom surprising accident

Det var väl självaste fasen också.

HAHAHAHAHAHAHHAHAAH jag har skaffat mig en av världhistoriens bästa solbrännor! Framsida lår: alldeles röda. Baksida lår: alldeles röda. Space där emellan: kritvitt. Som jag garvar åt mig själv!! Och jag som tyckte jag var rätt duktig på att fördela tiden mellan framsida- och baksida-solning rätt bra, tji fick jag som bränt mig fram och bak och är fortfarande vit där emellan.

Hade det inte varit för att man inte riktigt visar upp sin bara rumpa på Internet hade jag fotat och visat er min ömma baksida för jäklar vad den har fått sig en omgång med sol! Så jäkla röd och har en sån extrem tydlig linje där bikinin satt. Och hel-vete vad ont det gör att sitta. HAHAHAHAHAHHAHAHA!!

 Tidigare sa värdmami att jag fått fin färg och sa att "you just don't burn, do you? Lucky!" Det tog mig en tusendels sekund att tänka att jag säger "nej jag bränner mig typ aldrig" för inte lär väl hon se min rompah? Men så kom jag på att hon förmodligen kommer se mig i bikini imorgon och lägga märke till mina röda ben och skinkor. Jag är rädd för vad hon kommer säga imorgonbitti när det är sunscreen- time....




Men se, jag är inte ensam! Till och med superkändisar (och min typ idol, LOL LOL OMG WTF, aaaaaah Kim K I totally love you BFF <3<3<3<3<3<3) som Kim Kardashian råkar ut för denna tråkiga semesterolycka. Och killen med handen, ja han fattar jag bara inte.Okej att man bränner sig men vem har en hand på kroppen så hela tiden? Och har ni sett hur handen ser ut?! Vad hände där i mitten likzzzzåm?????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar