onsdag 13 juni 2012

Internet funkar inte riktigt på rummet så här får ni en uppdatering på hur jag sett ut det senaste dygnet

Gömmer mig redan från solen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Men mest för att jag inte vill bränna mig. Jag har legat ute exakt hela dagen och började känna hur huden brände till lite och tänker banne mig inte bränna mig redan! Då kommer jag ju inte ha maximalt med bränna när vi flyger tillbaka hem igen :)))



Två bilder ja. 

Nummer 1) Kan inte riktigt beskriva känslan men känner mig alltid som mest lyxigast iklädd morgonrock. Det är bara något lyxigt med en vit morgonrock, vit handduk och ligga på mjuka vita sängkläder med fluffiga kuddar

Nummer 2) Käkar is och tänker på Alisa. Försöker vara snäll mot min kropp och som nu, skydda mig från solen lite för att inte bränna mig på första dagen, men även dricka mycket vatten! Surt för mig så vågar jag inte dricka vattnet ur kranen och jag har inget flaskvatten kvar. Vad gör man då? Man tar en titt i frysen, finner en gigantisk hink med is, fyller glaset med sådant och börjar tugga! Himmelskt avsvalkande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar