fredag 1 juni 2012

Sometimes I feel like saying "Lord, I just don't care" but you've got the love I need to see me through



Nu slänger jag upp fötterna i sängen, Macen på magen och och tar så mycket plats jag bara kan här i min säng. Fläk deluxxxe. Jag har flöngt runt heeela eftermiddagen och var helt enkelt för upptagen med lilltjejen under dagen= därför inget skrivande. Men jag tror inte att ni, mina fina läsare, mina blyga 30 goa läsare, har något emot det. Det blir däremot helt bakvänt nu när jag ska skriva om min torsdag och ni läser det på er fredag...... Jaja tidsskillnad är konstigt.

Som sagt så har jag försökt organisera mig inför de kommande dagarna. Min Sverige-väska är hör och häpna nästan färdig! Det var faktiskt inte så svårt när jag hade min lista på vad som skulle slängas med. Och sen blev det såklart några "ska jag ha den här tröjan eller den här?" Lösningen är alltid: båda.

Och så har jag köpt lite saker som jag ska ge till andra där hemma. Mamma hade bland annat önskat sig lite kläder till Vera, vaniljextrakt och jordnötssmör, en familjevän som skulle ha lite skor också MEN jag hittade inte dem. Fanns inte i önskad färg. Hatar lite att köpa saker till andra. Missförstå mig inte, jag tycker om det egentligen men det är min ångest jag inte klarar av. Åh är det nu rätt storlek? Kommer den här färgen vara OK? Ska jag ta en storlek större? Vad gillar han/hon för motiv? Kan stå hur länge som helst med ett plagg i två storlekar i varsin hand och bara fundera fundera. Öppen fråga till er: Någon annan som vill ha något från USA????

Jag har fått order om att komma med solsken här från USA. Tydligen är det kallt i Sverige? En känsla jag för tillfället inte alls känner till :----) Men visst jag får väl se vad jag gör. Kanske får jag med mig någon liten solstråle. Jag då alltså. Jag= solstråle. HAAA-HAA-HAAA-HAAA-HAAAA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar