fredag 8 juni 2012

Stundetfirande, omgång nummer 2


Äntligen vaknat till liv. Det blev ett sånt jädrans kalas hela gårdagen! Är inte bakis idag men har varit lite i bakiskoma. Hela dagen idag har jag legat i soffan, luktat på mitt rökdoftande hår, näven i chipspåsen, cola direkt ur 2- litersflaskan, lite Ben and Jerry's till lunch. Hade det inte varit för att jag och mamma åkte till Höllviken innan idag hade jag nog fortfarande suttit i min pyjamas här och nu.

Men nu fick det vara nock! Av for kläderna (obviously) och jag tog min lilla rumpa till duschen och gjorde mig ren och fin. Sååååå skööön kääänslaaaaa. Håret luktar nu god lavendel, kroppen luktar kokos från mitt body lotion och till och med gaddarna fick sig en extra omgång. Så nu äre rent o fint på lille kroppen. Alltså är jag helt redo för en andra kvälls studentfirande and what not. Turnerar runt på lite studentskivor och minglar, hälsar och grattar och har det så himla trrrävlet.


Naglarna fick sig också en uppfräschning. Tack till Alisa som lärde mig hur man får naglarna att se såhär vassa ut. Alla bara ger mig beröm och ser på mina naglar  och säger "ååh hur har du gjort det? Är det svårt" KaXXarn svarar: Näääe. Inte särskilt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar