söndag 24 juni 2012

Tack mina vänner, ni är kärlek för mig

Nattugglan är inne och skriver. Klockan är lite i ett mitt i natten här och jag har väl inte direkt behov av att lägga mig nu. Känner mig rätt pigg trots att jag bara slöat hela dagen. Fast okej, om jag tänker på hur få timmars sömn jag fick inatt så är det nog bäst att kanske nanna lite nu och ta igen några timmar. Äsch, man får vara uppe sent på en lördag!

Jag har precis klivit in genom dörren efter att ha vinkat hejdå till både Alisa, Sara OCH Katrin som alla lämnar mig här i Connecticut ett tag. Alisa och Alle (jepp, Sara ville ha ett smeknamn så ska försöka få in detta nu) ska ju som skrivet till Miami och ha det gött i en vecka, Katrin ska till Massachusetts (stavade rätt utan att kolla på Google-- pluspoäng!!) och Daniella är på road trip i California men kommer hem snart. Så nu får det vara lilla jag som blir kvar här när alla är ute och far. Men det unnar jag dem! Slår mig om och om igen hur nära slutet verkligen är för oss alla här nu.........

Skrattar mig lycklig över alla fina vänner jag träffat här i USA.












2 kommentarer: