onsdag 6 juni 2012

En hårresande historia

Ja det var ju så dags att fixa håret. Hade inte klippt min man sedan september och jo tacka tusan att det behövdes en uppfräschning! Så nu var det klippt och såklart lite kortare..... men jag älskade mitt långa hår!! tur att det växer ut igen iallafall. Lite kort nu men snart kommer mina slitna toppar tillbaka till mig. Långt och slitet, the story of my hair.



Ursäktar för glest bloggande och halvt ointressanta webcam-bilder. Men ser ni att jag färgat håret också? Gjorde det i samma veva som jag klippte håret. jag hann vara i Sverige i typ 4 timmar sen var det dags för frisören, hehehehehe. Men färgen...... Jag är inte helt överförtjust. ÄN! Jag ville göra mitt röda hår ordentligt så att jag slapp färga med 7 dollar färg från Target men just nu är det lite mer mörkbrun/mörkröd/skvätt av lila i det. Inte riktigt vad jag bad om. Men ska inte deppa ihop! Min söta frisör sa att just nu är det mörkt men om några dagar kommer färgen ha gått ut lite och jag får mitt röda hår, precis som jag önskat. Så den som väntar på något gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar