måndag 25 juni 2012

Vad gör man med sina kidz när det regnar ute?

Man bakar! Tidigare när det bara var jag och den lilla trolltjejen hemma om dagarna var bakning inte riktigt någon bra aktivitet, det slutade oftast med att jag var upptagen med bakningen och hon lekte eller klängde vid mina ben och fattade inte varför jag inte kunde leka med henne? Men nu när båda är hemma är det verkligen det perfekta tidsfördrivet.

Vi hade massa olika toppings och barnen hade skitkul. Tack pappa för tipset!!



Min fina Sverige-kaka!

Mellis?

Om några minuter ska jag ta Matteo till hana tae kwan do. Vi har missat så många lektioner de senaste veckorna att vi fick en extralektion idag OCH en lektion i eftermiddag. Och kanske en till extra lektion på onsdag innan riktiga lektionen. Vad i..., vart fan är hans jädra uniform och bälte nu då???!?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar