måndag 25 juni 2012

Are you giving time to ones you love, are you given time to who you are?

Det blev någon nytta av dagen! Snäll som man är så erbjöd jag att ta kidzen till lekplatsen så sagt och gjort! Vi drog iväg och lekte och kollade på baseballmatch som spelades precis brevid så att föräldrarna kunde packa ihop huset lite. Föräldrarna uppskattade det och jag kände mig som en bra människa som gjorde en god gärning-- win-win!

Nu på kvällen blev det ändå lite podcast-lyssnande. Försökte också huuuur länge som helst att hitta en speciell film som jag ville se, så att jag kunde se den online OCH gratis men ingen lycka där inte. Jag googlade såklart "free movie online" och en rad andra kombinationer men hamnade på massa halvt misstänksamma sidor så jag fick lägga ner den jakten. Kollade på baseball med värdpapi istället och har än en gång konstaterat vilken fullkomligt genomtråkig och händelselös sport det är. MEN JAG VILL ÄNDÅ SE EN MATCH! Mest bara för att liksom......

Snubblade på en ny favoritlåt har jag också gjort idag!! Hittade den på det bästaste sätt jag vet att hitta musik-- av en slump. Satt bara och hängde runt på Spotify, snokade runt bland andras spellistor, kollade bland populära spellistor i USA och andra länder runt om i världen, jag hittade denna, tyckte artisten såg rätt cool ut, lyssnade och är fast. Varsågod, där har ni Jojos musiktipz för veckan!

Jhameel- Are You Free

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar