torsdag 28 juni 2012

Brände skiten ur min hand på en kyckling. Jaja skratta ni, ont som fan gjorde det!!

Aaaaaaaajj aaaaajjjj aaaaaAAaaAAaAAaaaAjjjJJjjJJ!!!!!?!?!!?!


Värdmamis utmärkta matlagning innefattar oftast användning av micro och denna måltid var inget undantag. En hel fågel togs ur ut frysen, tyvärr lite för sent då den fortfarande var frusen i mitten när den skulle tillagas. Jag fick instruktioner om hur jag skulle micra den (ja hela kycklingen) innan jag slängde in den under grillen och gjorde som jag blev tillsagd. In med fågeln i micron, tog ut den, skulle "gräva ut" inälvorna (som turligt nog låg i en plastpåse, i kycklingens mage!!) och det är då PLASTPÅSEN MED INÄLVOR SOM ÄR SÅ IN I BÄNKENS JÄDRA VARM!!!!! Aj till min hand och i golvet flög påsen. Hur sugen blir man liksom inte på kyckling nu då??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar