tisdag 12 juni 2012

I USA och vänder

Hejhej från USA helt plöstligt. Jag tar med mig datorn ner till Mexico så jag kan uppdatera er där om allt jag gjort de senaste dagarna. Egentligen är jag helt slutkörd men efter att Sara hämtat mig och suttit och kollat igenom mina Sverige-foton med mig så är jag nu pigg. Inte bra. Och min packning till Mexico är lite hejsam-svejsan. Vet inte riktigt vad jag slängt ner egentligen så det får väl bli lite av en surprise när jag är där. "Ååh nämen wow, 2 klänningar, 4 par linnen och inga byxor? Surpriiise!!"


Och för det andra, hur äckligt är det på en skala att jag inte tänkte duscha ikväll? Först så tänkte jag ju göra det men nu så.. näääe. Jag duschade ju imorse innan jag flög! Och jag ser rätt ren ut! ???? Bryr mig inteom vad ni tycker. Jag har en egen vilja och det är ett fritt land, boyaah!

Oj visst ja, nu blev jag påmind om hur trött jag är. Måste. Hitta. Kudde. Snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar