lördag 2 juni 2012

I just cried to Justin Bieber's movie. I don't know what to say

Vad har gjort denna fredag? Jag har spelat Monopol med värdpapi och Matteo i typ, en och en halv timme. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Monopol... Spelar det liksom inte så ofta och har rätt många dåliga erfarenheter av Monopol från när vi spelade det på familjesemestern i Frankrike. Matteo som dessutom är bland världens sämsta förlorare sattes på prov ordentligt när han landade på min ruta och fick betala mig massa cash. Jag låtsades tycka synd om honom men någonting i mig skrek "caaaaaashfloooooooowwwww suckaah!"


Till slut fick det vara nog och jag bestämde mig för att se på film istället. Som ni kanske förstod blev det Justin Biebers film! Har ju hört en himla massa om en och alla har sagt att man ser på honom helt annorlunda efteråt så det fick väl bli dags att se vad alla tjötade om. Jag kan skriva det här och nu- jag grät. Jo fasen, jag grät. GRÄT! Fast det var inte buhuhuhuh- tårar utan mer glädjetårar, när de till exempel delar ut biljetter till hans konserter och alla blir helt överlyckliga. Glädjen är helt otrolig och man blir helt överväldigad! Tänk att kunna göra människor så glada. Tänk att ha den MÖJLIGHETEN och MAKTEN att göra någon så glad!!! :'--)


Exakt såhär satt jag. Och torkade lilla tårarna. Innan jag hoppar i säng tänkte jag fixa lite nya låtar som jag gått och samlat på mig. Det händer mig så ofta att jag ska fixa musik och så glömemr jag bort vilka låtar det nu va jag skulle fixa...? Då gör man såhär:


Man skriver upp de på armen i samma sekund de kommer upp i huvudet. Skriver små kodord för varje låt och vips så har man koll på allt igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar