fredag 29 juni 2012

Städar med ett soundtrack

Familjen är på poolparty hos värdpapis väldigt viktiga chef och jag är själv hemma. Vi har besök från Nya Zealand, en familjekompis till dem som var nanny för dem förra året. Hon är ett år äldre än mig, shopaholic och världens roligaste. Anyways, hon är inne i City och shoppar så jag är hemma själv men tänker inte lägga mig och latmaska riktigt än. Vill först göra fmailjen en riktig tjänst och städa undan lekrummet som varje vecka stökas ner värre än veckan innan. Jag förstår inte hur dem lyckas. Och att ingen verkar bry sig?! Jag gör, så därför har jag tagit mig an uppgiften att städa. Inte så farligt när man kan blasta housemusik så högt man bara kan, skrika med i alla låtar och hoppa omkring som en mad man.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar