tisdag 19 juni 2012

Ett inlägg till min far

I söndags var det ju Fars Dag i Mexico (och i USA) men jag kunde inte skriva ett inlägg pga segt Internet så därför gör jag det NU istället! Grattis pappa, lite försenat, på amerikansk Father's Day!!

Pappa jag tänkte på dig lite extra mycket på "din" dag. Jag saknar dig så himla mycket och tack för att du alltid finns där med en hjälpande hand. Det finns ingenting du inte kan fixa och jag älskar dig för det. Det är inte förrän nu när jag flyttat hemifrån som jag insett vilken liten lustigkurre du är! Ordvitsar, små skämt, låttips (First Aid Kit!!), du är riktigt "hipp", if you will ;)

Tusen tack för alla gånger du hjälpt mig med min problem, stora som små. Tack för alla gånger du tröstat mig när jag gråtit av hemlängtan över Skype eller när jag fått mina emotional psykbryt och du är den enda som kan hjälpa med lugna, kloka ord. Jag älskar dig så mycket <3




1 kommentar:

  1. Så fint skrivet Jojo och du har tur som har en sådan klok, bra pappa !

    SvaraRadera