fredag 8 juni 2012

För Malin har tagit studenteeeen!!!

FYFAN VAD HON ÄR BRA!! Jag sitter här nu dagen efter, både jag och Malin lite slitna från gårdagens kalas. Men det fina i det är att vi snart ska svira om och göra oss redo för kvällens studentrundor. Känns lite som att man är tillbaka hemma ( :) :) :) :) :) ) i City när man kör en dubbelkväll, fest på torsdag OCH fest på fredag! Men för tillfället njuter vi lite av att det regnar ute och tillåtr oss själva att äta chips och godis till frukost.

Det var så jäkla kul igår. Fira Malin, ha sina kompisar här också och träffa dem och sen dansa loss på Strandbaden bland alla familjära ansikten. Och så var det en kebabvagn utanför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Otur att kön var ungefär 4 mil lång men jag lovar er, för alla au pairer som gått kebablösa i USA efter alla utekvällar- jag SKA äta kebab! För er och för min skull. Och bra med kameran var jag också igår, alla bilder från studenten ska jag leva på när jag har en dålig dag i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar