torsdag 28 juni 2012

Inget märkvärdigt med en mustach


Tjänarääh. Skönt att sitta ute igen!! Ett tag var det ju FÖR varmt för att sitta ute. Som när jag tvingade mig och barnen att sitta ute och äta men fick gå in igen för vi blev alla för svettiga. *hähähähäh*

Fattar inte hur grabben kan sitta där inne och kolla på teve när det är så varmt och somrigt ute. Men i eftermiddag ska jag tvinga oss att leka ute i lekplatsen, så han får väl vila lite nu då. Vet ni vad mer vi ska göra i eftermiddag????? Kolla på vår nya lägenhet! Värdföräldrarna bestämde sig för att flytta dit innan de ens såg hur det såg ut där! Så idag ska vi alla dit och se hur det ser ut, vilket rum som blir vems, planlösning etc etc.

Förresten märks det att jag har för mycket tid över just nu. Jag saknar mina kompisar här och mina kompisar i Sverige!!!!!! Och så är absolut ingen inne på Skype vilket inte lindrar min saknad. Lillebror är förvisso inne på Facebook men han gamear= helt okontaktbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar