tisdag 12 juni 2012

Lever jetset- livet


Den där bakgrunden har ni aldrig sett förr! Och detta är första gången någonsin jag flyger med min Mac i mitt handbagagge och i den teknologiska värld som vi ju lever i, så kan jag sitta här på flygplatsen och blogga medan jag väntar på mitt flyg! Så himla massa bra ju. Ska gå mot min gate number 9 snart och boarda planet som ska ta mig till soliga Cancuuuuun. Det är en himla massa folk här och mitt emot mig sitter det en kille och käkar pepperoni pizza klockan 7.20 på morgonen. But hey, jag käkade chocolate chip cookie flingor till frukost så jag dömer inte.

Ja så nu är jag väl lite klarare i huvudet. Jag kom i säng rätt sent, velade rätt länge på om jag skulle duscha mig ren eller inte och slösade skitmånga minuter med att bara stå och fundera. Beslöt mig, som sagt, för att skita i det. Och nu undviker jag min spegelbild :) :) :) :) :) :) :)

Jag fick med mig OK kläder, lite shorts, en sommarklänning, dubbelkollade att jag fått med BÅDA flip-flops (man vill ju inte riskera att komma med bara en sko....) tandborste är med, solkräm och allt. Alla laddare är med, bikini, lite filmer, tror jag fått med mig allt viktigt liksom. Men jag höll på att glömma mina solglasögon!!!! Hujeda mig, tacka Gud för "ska bara kolla så jag fått med mig allt".  


Bara två saker till innan jag drar iväg:

1) Sverige! VAD HÅLLER NI PÅ MED?!?!?! Inte kan ni åka ut ur EM redan?! Foooooooottttboooollll!!!

2) Hur, Hur hur hur hur hur hur hur kan man käka 4 donuts och dricka en 2-liters cola till frukost?! #fattarinte

2 kommentarer:

  1. Hej gumman min. Ha det nu fantastiskt kul och njut av värmen i stora drag. Avslutning här hemma för Vera och Danne idag och det pissar i alla fall inte ner, men inte är det sommarvärma direkt. Soooommmmarlovvv! Love you darling. Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej hej kära mamma. Har det bra här i Mexico, har legat ute hela dagen men känner nu att jag har bränt mig lite... Eller solbrännan är på G så därför gömmer jag mig lite från solen och uppdaterar bloggen lite ;) Åh sommarlov!!! Saknar er alla och det är konstigt att vara utan er. Love you!

    SvaraRadera