fredag 1 juni 2012

Petar power på er


Mitt power-halsband som jag köpte för nästan på pricken ett år sedan kom jag på samtidigt som jag skriver!! Minns att jag satte en eftermiddag på gymnasiet, skrev på de sista uppsatserna innan studenten, desperat för ett slut och såg detta halsband. Beskrivningen av det var ungefär såhär--


Halsband med power!! Halsband som för med sig positiv energi! Ger energi och kraft att kämpa in i det sista!


I'm a sucker och 24 sekunder senare var det på väg hem till min brevlåda. Härligt med power på en fredag! Har haft en rätt skön dag idag, eftersom värdmami kom hem från Kina imorse har det varit massa kärlek och pussar och kramar i huset hela dagen. Känns mysigt också att jag snart ska få komma till Sverige och krama på MIN mamma och MIN pappa. Övriga familjemedlemmar ska också få bra med kramar.

Familjen här hemma har precis åkt iväg för att hämta värdpapi på kontoret och sen ska de ut och shoppa badkläder till kidzen. Matteo är helt överväldigad och pratar om badshorts med hajar, blixtar och olika typer av snabba mönster. Så jag är alltså ensam hemma just nu och sitter och kollar på Ellen Degeneres. Alltid lika underhållande. Inte just detta avsnitt, en av gästerna var en liten morfar som fått en bil (!!!!) på sig och överlevt tack vare hans barnbarn som lyfte (!!!!) bort bilen !!!!! Men innan morfar var gäst var det en rolig komiker och han var rolig. Jag satt själv och lol:ade loss. LOL LOL LOL LOL *LOOOOLLLL*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar