måndag 4 juni 2012

Allt det sista

Sista-minuten-packning. Ska man ha med sig den tröjan, vilka byxor ska man ha, är det lönt att ha med sig dessa skorna, ska jag ha den eller den? Ofta slutar det med "ääh, båda två!" Men jag tror det mesta är klart nu. Kan knappt fatta att jag ska åka till Sverige och att min syster ska ta studenten!! Min lillasyster!!!


Hänger i köket. Stod och visade värdpapi Youtube-klipp från allt vi åkte igår och han blev sjukt impad av mina nerver. "Att du vågade åka allt det där" sa han med stor förtjusning. Ja så nu står jag kvar här, tänker igenom vad jag måste göra innan jag drar och vilken film jag ska se på nu när jag har tid över. Det känns så konstigt att jag ska till Sverige. Bra-konstigt givetvis men det är massa småsaker som är så annorlunda jämfört med här som man inte alltid tänker på. Bara det att alla runt omkring mig också kommer snacka svenska kommer kännas skitmysko! Svenskan blir liksom inte längre ens hemliga språk, hehehehe. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar