onsdag 6 juni 2012

Jag kan inte fatta att min syster tar studenten imorgon!

Hela dagen idag har vi fixat i ordning för det stora kalaset. Det har byggts upp tält, burits växter, putsats fönster, burit stolar och bord, körts hit och dit men nu är det mesta klarrt skulle jag tro! Det kommer bli såå fint. Maten kommer imorgon, vi ska sätta upp dukar på alla bord och göra fint med blommor, allt medan min Malin är på sin champagnefrukost och firar sin student hela dagen lång.

Sjukt sjukt sjukt att det är hennes tur. Kan inte säga det tillräckligt många gånger. Jag känner mig stolt som en tupp när hon berättar om allt skolarbete hon hunnit med, hur hon hann ta körkortet innan studenten precis som hon lovat mig och sig själv, allt hon gjort och åstadkommit..... ÅH vad jag är glad att hon är MIN lillasyster hjärta hjärta hjärta hjärta.

Och vi ska ha det så in-i-bäänken jäkla roligt imorgon! Jag sitter här nu, kvällen före till ära, och målar naglarna och lyssnar på festmusik. Kom på nu att jag alltid lyssnar på massa dunka-dunka-musik såhär på kvällen. Skitkasst om man ska gå och lägga sig ju!!! Ooooch så ska det bli roligt att träffa massa gamla kåmpizar imorgon också. På utspringet och på Malins studentfest och på studentfesten på Strandbaden. JAAAAAA VILKEN DAG DET KOMMER BLI IMORGON!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar