lördag 16 juni 2012

Man ska ta hand om de man tycker om. Man ska alltid pussas och kramas och varje dag bjuder på tillfällen att säga "jag tycker om dig". Så gör det. Säg det. Jag tycker om dig!

Jag är inne i något slags kärleks- mode ikväll. Jag vill ge alla jag känner en kram och tacka dem för att de är precis som de är och säga tack för att jag fått träffa dem. Även folk som kanske inte tycker jag är så speciell, vill jag krama om och låta dem veta att de betyder något för mig. Heck, alla jag träffat betyder något för mig!!

Det är så himla uttjatat att säga men man ska vekligen inte ta sina nära och kära för givet. Man ska låta dem veta varje dag hur mycket de betyder för en. Jag önskar att jag hade mod att säga det till fler folk men jag är för rädd att de ska svara "vem fan är du och hur vet du vem jag är?!" Haaa-haa-haa skämt åsido.

Jag vill sprida kärleeeek. Älskar lite när jag mår såhär, känner mig typ övermänsklig och som att jag kan göra vad jag vill i hela världen. Ska springa in och krama Matteo och Sophia när dem sover för att få ut lite av min "kärleks-energi". Och så ska jag skriva till folk och säga att jag älskar dem precis som de är och tack för att jag får vara en pusselbit i deras liv.


Så, till alla er som läser detta. Ja, du. Du kanske inte tror att jag menar just dig men det gör jag! Du du du. Tack för att du är du. Tack för att du är precis den unika individ du är och jag är så himla glad att jag fått tillfälle att träffa dig. Tack för att jag fått vara en stor eller liten del av din värld och du har påverkat min värld, även om du inte tror det. Du är så himla unik och jag tycker så himmelens mycket om dig för det. Fy fasen vad du är bra! Pussar och kramar till dig// en kärleksfylld Johanna

Den ultimara kärlekssången. Precis såhär känner jag mig.

1 kommentar:

  1. och min älskade , jag älskar dig med och du betyder SÅ mycket för mig. Problemet är att man måste älska HELA människan, även för alla deras fel MEN det viktigaste är att man måste älska sig själv ÄVEN med alla ens "fel". Du är bara så underbar Jojo och ditt inlägg var det finaste jag läst! Kram. Mamma

    SvaraRadera