måndag 2 juli 2012

Vi gratulerar vi gratulerar vi gratulerar våran Alisa idag! Med blommor och blad, vi firar hennes dag. Ja vi gratulerar våran Alisa idaaaaag!

Ett skånskt trefaldigt leve på hennes födelsedag! Hon leve hipp hipp hurra hurra hurrraaaaa! *klassisk avslutande trumvirvel*




Idaaaaaag är det Alisas födelsedaaaaag! Lilla jäntan fyller 21 år och hela USA har öppnat sina armar och bjudit in henne till ett myndigt liv utan begränsningar kring vad hon får och inte får göra. Grattis Alisa, du är nu myndig och har, än en gång, klivit in i livet som myndig. Inte illa att få göra det två gånger i två olika länder ;) Vi ska fira hennes frihet på Melting Pot ikväll och jag längtar så. Inget gör min dag så bra som när jag vet att jag kommer umgås med mina tjejer på kvällen och bara vara med dem. Grattis din älskade tokfia. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar