måndag 23 juli 2012

Uppdatering vare här ja


Sicken mystisk bild. Den enda som syns är det enda som är viktigt- mina c00la naglar och mitt UNDERBARA halsband. Så då satt man här va, denna måndag. Enligt mina beräkningar borde det denna måndag vara 5 måndagar kvar mellan mig och september. Känns ju logiskt med tanke på att det förra måndagen var 6 måndagar kvar. Vi rullar på!!

Igår hade jag en till riktigt såndär härligdag, först och främst sov jag till halv elva vilket är unheard of. Kan inte minnas sist jag sov så länge. Anywho, jag badade med kidzen i poolen medan föräldrarna var ute och käkade lunch med besökarna (extra cash coming my way) och när de kommit hem gick jag tillbaka till poolen och låg där heeeela dagen. Sabrina kom och höll mig sällskap och vi ba njöööööt av både pool och sol och drömde oss bort till semester. Alisa och Sara kom direkt till oss också efter att de kommit hem från sin kurs som de varit på i helgen. Så där satt vi alla 4 och glassade och hade inge o klaga på.

Och på kvällen........ kvällen jag väntat SÅ länge på hade äntligen kommit. Det var nämligen dags för FINAL på The Bachelorette!! Klart att jag skulle se det och jag och Sara bestämde oss för att lyxa till lite med Chipotle till middag. Mmmmmmm älskade Chipotle, typ som Subway fast med mexikansk mat. #världensbästa. LyxlirarN Sara är hemma själv och vilken final det var. Jag var helt i chock efter finalen men vill inte avslöja vem som vann riktigt än. Kanske är det nån av er som följer det och inte sett finalen? Highly doubt it men vi drar ut på det lite till tycker jag.

Tonight är det back to Saras place, då hon bjuder på middag! Jaaaa jaaa man ska vardagslyxa så ofta man kan och är man ensam hemma så ska man givetvis ha kompisar över och bjuda på middag.


2 kommentarer:

  1. BARA FEM MÅNDAGAR?!?!?!

    SvaraRadera
  2. Bara fem måndagar kvar tills vår septemberresa kickar igång!!!!!!!

    SvaraRadera