lördag 14 juli 2012

Lilla fröken viktigpetter vill ge er en smygtitt


Nämen var är det där ni set i bakgrunden? Näääämen är det inte nya lägenheten där ja? Jo men det är det! Hela dagen har bara rusat förbi och även om jag haft kidzen från klockan 9 imorse så har det inte känts mycket som jobb. Lite plaskande i poolen, lite lunch ätandes på golvet framför en film på iPad, lite mer bad i poolen och nu ska jag se om jag kan flytta undan kartonger som blockar ugnen så att jag kan fixa lite pizza till middag.

Herre jesus det slog mig nu när jag bläddrade igenom bilder i min Photobooth att det är bilder på mig i ett hus jag aldrig kommer sätta min fot i igen. Shiet mitt stora rum!!!! Det kändes lite ledsamt att köra ifrån det en sista gång och jag lovar att jag någon gång kommer köra dit nästa gång jag ska "hem". Får ställa om och komma ihåg vart det egentligen är jag bor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar