onsdag 11 juli 2012

Jag är inte den som muckar med ödet

Någon gång då och då känns det som att universum har bestämt sig för någonting. Och då finns det inget man kan göra åt det. Ta idag till exempel. Jag bestämde mig för att idag springa en stund på löpbandet och tog på mig mina sprillans nya träningskläder och mina c00la träningsskor. Så ner i källaren traskade jag, satte igång löpbandet, hann väl springa typ 20 steg när !!!!! "Vaaaaa, vad nu?? Löpbandet bara dog????" Helt clueless stod jag där, fattade inte vad som hände. Tog jag sönder det? Gjorde jag något fel? Hehehehe nääärå. Vi hade några elkillar här som skulle fixa elslingor som varit paj sedan februari och då var de tvungna att stänga av strömmen ett tag! Och utan ström fungerar inte löpbandet tydligen! Hahahhahhahaha! Men heeey vad göra? Det var bara inte meningen att jag skulle träna idag, det var bara meningen att det inte skulle hända idag! Det var ödet! Jaja jag gav det ett försök ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar