tisdag 17 juli 2012

Tog inga bilder i helgen, vad dålig jag är. Men bra hade jag det

Åhå jaja, alltid lika tråkigt när man inser att helgen är slut och ser att det är 5 dagar kvar till nästa. Men jag hade en ytterst rolig och härlig helg så då får det vara värt väntan. Som jag skrivit typ varje inlägg den senaste veckan så jobbade jag i lördags och hade kidzen hela dagen. Vi blev ju typ dumpade i lägenheten på morgonen och jag fick en en väska med badkläder och handdukar, en kastrull, ett paket med pasta och 3 skedar. That 's it. Det var det jag hade och hela dagen skulle gå. Men vi badade ju i poolen ungefär hela dagen tills läpparna var blå och händerna som russin, solen sken och allt var fint så det var nemas problemas för ett proffs.

Och vad gjorde jag sen? Jo jag blev upphämtad av Alisa och Sara, körde hem till Alisa, som faktiskt bor närmare mig nu än vad vi trodde, brudarna tog en dusch och bytte om och sen drog vi ut med Sabrina också och käkade på typ den GODASTE mexikanska restaurangen evaaaah! Apmysigt ställe i Westport, typ 15 minuter bort där dem hade helt makalöst god mat och härliga margaritas. Alltså pizzan. Eller drinken. Vem vet? Vet du? Åh Gud, förvirrad. När vi käkat oss mätta var vi ju dock inte belåtna så vi körde runt på jakt efter tillbehör till vår efterrätt. Lite glass och lite godis och så.

Söndag var vi i City heeeela dagen ju, spatserade omkring och kollade på kläder, köpte lite kläder, bara var och kom överens om hur det aldrig kommer bli "inte c00lt" att åka in till City. Bara ta tåget, bara sådär. Köpte inget speciellt, bara lite underkläder men det kan jag ju inte visa för er?!?!?!?!! De gå' bah int. Och ett nagellack. Det var fint. Det var oranget. Jag kan inte stava till det.

Hemskt trist är jag nu, som skrivit om min helg på detta tråkiga vis. Men vill ni veta så får det bli såhär. Tyvärr blir det så att ni får lida när jag inte har kameran framme. Pisk pisk på ryggen, jag ska skärpa mig.

By day

By night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar