tisdag 31 juli 2012

Dagens outfit sponsrad av Alisa

Tröja- Alisas gamla
Shorts- Alisas gamla
Mun- konstigt öppen

Såhär fungerar det i aupair- världen när man ska flytta hem. Man rensar bland sina kläder och, oavsett hur smärtsamt det än är, slänger man några av sina favoriter som helt enkelt bara inte får plats i resväskan som redan väger 5 kg övervikt. Vilken tur mina vänner har då som jag lilla mig som räddar dagen och löser problemet. I med alla kläder du inte vill ha i en kasse och bär över det till mig så går jag igenom det och ser om det finns något värt att spara! Du har gjort en god gärning och skänkt kläder och kan glädja dig med tanken på att en vän har dina gamla kläder, som du dessutom kan låna någon dag! Du har slängt kläderna men får ändå behålla dem lite, du har ätit kakan men sparat den ändå! Mhm tänk vilken bra vän jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar