torsdag 26 juli 2012

Jag vill berätta om något roligt men mina berättelser om livet får duga

Har tänkt på att ni endast får se mig i två situationer- antingen sittandes vid matbordet eller när jag sitter i rummet. Och inte särskilt kreativ med blogginläggen heller! Men livet rullar på va, allt som vanligt och veckorna pyntas med roliga händelser, goda middagsbjudningar, fina stunder. Och massa massa sol och herre jäsus, jag har nog aldrig varit i en pool så mycket som jag har denna vecka.

Är litta utmattad efter dagen- stranden hela morgonen och poolen hela eftermiddagen. Av den anledning sitter jag här i min säng, 9.27 pm, och är alldeles sängredo och färdig. Tvättat ansiktet, pyjamaskostym på och kissaochborstattänderna. Mama didn't raise no fool, inte. För att somna på bästa sätt och vakna på bästa humör vill jag gärna hinna lyssna på en av mina favvo-podcasts med två australian dudes som får mig att kikna av skratt. Vet ej hur många gånger jag lyssnat på deras podcasts bland folk och LOLat högt. Och alla har kollat på mig och så har det blivit awkward stämning och folk tror jag är pantad.......... Men så pallar jag inte bry mig för de är så förbaskat roliga att det vore oförskämt att inte skratta högt! Hamish& Andy heter dem, för de nyfikna själar där ute.

Rickle signar ut.
Peace out mothaloverz

1 kommentar:

  1. Hallå där snygging! va synd att man inte han se dig när du gjorde skanör några dagar!
    det har jag ju inte ens tänkt på.. då kanske man kan få göra en höstbeställning hos Raffe Larsson som skickas hem till dig!? ;) perfekt ju!!!
    är du fortarande aupair på samma ställe? inga planer på att vända hem till kalla sverige? (ok inte kalla idag, 31 grader på märtas i höllviken ;)
    puss o kram

    SvaraRadera