onsdag 11 juli 2012

Oh fyfan vad han snarkar!!!

Jag har träffat på många snarkare i mina dar. Min pappa, min farmor, Sara snarkar också, min värpapi har jag också hört snarka genom väggarna. Men priset, för den absolut värsta, går till värdpapis pappa!!! För HERREGUD vad han snarkar! Jag sover ju i Matteos rum som är vägg i vägg med mitt rum, som de sover i. Klockan bara gick och gick och gick och det blev allt senare och jag höll för bävelen på att bli spritt språngande galeeeeen på det jädra snarkandet. ASDFJDWQWEFGKMTGERFLADOÖQQÖELRT frustrerad tjej. Som tur var somnade jag till slut så jag får väl inte bli för arg antar jag.

Idag är det då onsdag och ikväll åker värd-farföräldrarna hem. Och sen är det snart helg och det betyder flytt. När ska jag hinna packa alla mina grejer? Ser det lite som en "rensning" också, jag kan slänga kläder och saker som jag inte använt på hundra år! Inte lönt att släpa med sig det ju? Blir helt förvånad över mig själv hur mycket skit jag salmat på mig. Gamla biobiljetter som ligger och skräpar i lådor, gamla tunnelbanekort, och vissa kläder som jag köpt? Hur tänkte jag där, VARFÖR köpte jag den tröjan?! Fattar ingenting. Men nu skare rensas och tömmas så jag får plats med nytt............


Fick du hjärtklappning nu mamma? Åh mitt rum. Mitt älskade stora fina rum, snart är det inte du och jag längre. De säger att heart break är jobbigt men man kommer över det någon gång. PS. I love you, Sköna Gröna och jag HOPPAS du får följa mä.

2 kommentarer: