tisdag 10 juli 2012

Pumped up kicks


Inga soffor ju så jag sitter här på en stol och kollar teve. Det gör att jag får träsmak i rumpan och hemskt ont i ryggen men så får'e va denna vecka iallafall! Det gjorde det lite mer obekvämt att se på The Bachelorette igår men det brydde jag mif inte om för jääääääääädrar var spännande det var igår! Bara tre killar kvar, en blev borträstad och nu är vi bara en vecka ifrån den nagelbitande finalen! Oooohhh.

Också, vill jag skriva bara en liten rad om hur GOTT jag SOV inatt. Åh hallelujah, sån där sömn har jag inte fått på länge. Om jag inte vaknat av att kidzen sprungit och lekt, så har det varit värd-farfar som jagat dem och lekt pjätt och ropat på dem på kurragömma. Okej att jag vaknade till lite snabbt men jag somnade om igen och fortsatte sova som den sten jag var. Utvilad och pigg för en bra dag!!! Hoppas att jag ikväll kan samla mina brudz för lite mer planering av vår resa för jag fick en sån kick av det förra gången som jag njöööt av och nu känns det som det är hög tid för en ny kick. Kick kick kick kick kick. Inser att det låter som att jag egentligen menar kick som någon slags effekt av en drog men sånt är trams och det är inte droger jag snackar om. Allt snack om kicks får mig att sjunga på denna låten:.............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar