söndag 1 juli 2012

Kraschar in i juli


BOOOOOM och min kalender visar juli. Juli är hääär och jag kan typ inte fatta det? Juli liksom. Det betyder att det redan varit januari, februari, mars för längesedan, april och maj är förbi, juni är igår och så står man plötsligt här i ett brinnande hett USA i juli. Och snart är det 1 år sedan jag kom hit. ETT ÅR. Fattar ni liksom? Fattar ni lång tid det är?! Fatta så mycket man kan göra på ett jäkla år!

Helt hypad nu, ursäkta. Igårkväll, efter tung påse Hemmakväll och The Hangover II, googlade jag runt på lite saker till septemberresan. Mest för vår Hawaii-resa som är så jäkla "kanske" just nu. Försökte lära mig om de olika öarna, och vart som egentligen är bäst att åka. Boende, aktiviteter som inte är för långt ifrån, ska man hyra bil, hur mycket går hela kalaset på, allt sånt där. Och så har jag skrivit en liten förberedelselista om resan också och saker att tänka på. Typ vilka skor som ska med, lite roliga spel att ta med sig, vilka mediciner kan tänkas nödvändiga att ha med, kika efter bra väskor, ååååhhhhhhh mina favoritsak att dagdrömma om just nu!!

OCH IDAG KOMMER ALISA OCH ALLE HEM FRÅN MIAMIIIIII! De är nog inte så glada att komma tillbaka till Connecticut, men här är varmt och jag har kärlek att ge dem. Kanske inte lika sweet som ledighet i Miami men alltid något.


Åh favoriterna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar