fredag 6 juli 2012

Ligger och kollar på The Hills och dras tillbaka 4 år i tiden


Ja hallå här ja. Slappar i soffan och glor på The Hills och sugs tillbaka till typ år 2008. Vet inte ens när The Hills visades på MTV? Men jag tänker bara tillbaka på typ början av gymnasietiden, en gammal klasskompis som var helt galen i The Hills och jag ville så gärna också vara inne i den serien! Tjejkompisar som frågade varandra om avsnitten, vad de tyckte om snygga kläderna och alla dramatiska problem men jag fattade inte riktigt grejen med serien. Brukade tvinga mig själv att se det men jag vet inte... Jag kom aldrig riktigt in i det. Jag kollar väl på det mest bara för att ha något att se på. Men, än försöker jag sätta mig i i det! Går ju inte så bra, obviously, eftersom jag sitter här och bloggar.

Fredag och jag har inga plans. Vet inte ens vad jag ska göra i helgen, vilket hör till ovanligheterna då vi oftast brukar planera vår helg redan på måndagen. Det får bli lite hastigt och lustigt bestämt men inte mindre bra för det! Men jag lutar mig tillbaka i soffan ett litet tag till. Gosh det är farligt hur mycket jag älskar att vara ensam hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar