onsdag 25 juli 2012

Tillbaka i Ricklekammaren


Ja ooooj jaja jag har ben som fortsätter i alla evighet. Vilken optical illusion skulle man kunna säga. Men det är inte viktigt för nuuuu är jag tillbakaaaa i mitt ruuum! Inte ens en vecka fick jag ha det innan jag fick flytta på mä och ge plats för besökarna men nu har de åkt och jag har flyttat in i mitt nya rum på nytt. Hörde av värdmami att besökarna bara älskat sängen och skojat och sagt "åh haha vi får komma tillbaka och sova i den! Eller ta med oss den hem, hohoho" HAHAHAHA skrattar jag upp i deras ansikten. Pfffffft kommer inte på fråga. Sköna Gröna är min suckerz, nu sover jag ingen annanstans!!

Så där har jag fått ut mig allt om det! Ser fram emot att sova ensam ikväll, även om lilltjejen var alldeles ypperligt trevligt sovsällskap. Minus den kvällen hon vaknade klockan fyra på morgonen men jag stoppade om henne och hon somnade om snabbt igen. Pluspoäng till mig tycker jag. Ska snart köra iväg till Casa de Sara återigen där det ska planeras för septemberresan. Boka hotell här, bestämma körsträcka där. Någonting fint att se fram emot ja. Det är så många frågor som cirkulerar i mitt huvud angående vår resa. Vilken bil kommer vi ha? Kommer jag bli åksjuk? Vad gör man om man träffar en kändis i Los Angeles? Vad kommer det vara för väder? Kommer vi ha en baksmälla som The Hangover i Vegas? Och vem skulle isåfall försvinna? Hur många skivor med musik ska vi fixa? Får man flyga drake när man är på Grand Canyon, ja men ni vet, sånna frågor som bara snurrar omkring liksom :) :) :) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar