fredag 6 juli 2012

I mitt huvud

- California. Road trip. Semptember!! Jag dagdrömmer om hur vi åker i vår c00la hyrbil, rutorna nere, klädda för California- laidback- adventure, soft musik ur högtalarna och frihetskänslan som bara väller över oss. En heeeel jädra månad med softande, roliga upplevelser och härligheter LKJNCHFDKLJAILKDMNLAUDFHIJCÖPOW8UDHLD,MCHS,A (<---- kom nyss på att jag måste vänta TÅLMODIGT till september tills det hela drar igång)









- Kort hår. Som Malin nyss sa så får jag för mig så jäkla mycket grejer. Jaaaaa jag vet. Jag kommer på massa olika idéer och saker jag ska göra, eller köpa, eller bli, eller vart jag ska flytta och det händer inte alltid att jag fullföljer det. Men det betyder inte att jag inte tänker på det. Som sagt, nu försöker jag se framför mig hur jag ser ut i kort hår. Lånade så fräckt en bild av min vän Anna (<-- klicka för fin blogg) som har precis den längden jag suktar efter.



Och två bilder från Angelica Blick's blogg:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar