torsdag 19 juli 2012

Vart tog hon vägen tänker dem

HÄÄÄÄÄÄR ÄÄÄRR HOOON!!


 Ja jag har ju knappt hunnit sitta vid datapatan idag. Folk skulle skjutsas hit och dit, vi körde mellan massa olika lekplatser, dena ena varmare än den andra, vi hade strömavbrott vilket betyder att internetgrejen (router? Tror jag att jag menar?) är död, sen skulle värdmami hämtas och det blev bilkö så det tog dubbelt så lång tid, ja ni hör! Sicken dag! Och sen blev det ju åskoväder mitt i det hela också som förväntas bli värre under kvällen och morgondagen. Detta för värdmami väldigt glad eftersom hon är väldigt förtjust i tanken att slippa vara i det gamla huset under ett åskoväder. Kan hålla med henne om att det knarrade lite extra när det blåste, huset skakade till lite och hade konstiga ljud för sig. Men nu är vi här och det huset är historia.

Mina älskade brudz och jag hade tänkt att fira denna lillördag med att grilla marshmallows och göra smores. Sådär riktgit amerikanskt ni vet när man grillar en marshmallow tills den blir gyllenebrun och kladdig och sen klibbar ihop den mellan 2 kex. Det hade vi tänkt göra ikväll iallafall och Sara har hittat engångsgrill och allt och i mitt huvud såg jag framför mig hur vi satt där på stranden men varsin marshmallow på en pinne. SÅKLART bestämmer vi oss för att göra det den kvällen det lovad bli åskoväder liksom. Vi får väl helt enkelt planera om lite, göra en inomhus-variant av en utomhus-snacks som smores ju är. Kanske har Alisa en gammal mäbel som hon inte behöver som vi kan tutta fyr på? Neeeee man ska inte leka med eld.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar