måndag 9 juli 2012

Måndag morgon och inte så mycket att berätta

Jag åkte med kidzen och värd-farmor&farfar till stranden och lekte bort hela morgonen. Matteo sprang omkring och lekte och lilla tjejen nöjde sig med att hälla sand på sina fötter i ungefär 45 minuter. Just då tyckte jag att jag hade ett rätt enkelt jobb :) :) :) :) Vi plockade stenar och snäckor, jag försökte lära Matteo hur man kastade macka, ni vet med stenar när de studsar på vattnet? Eh jag är väl kanske inre den bästa att visa med tanke på att jag inte riktigt kan...... Stackaren förstod inte vad jag menade och han bara kastade stenar rätt ner i vattnet så det plumpade och skvätte högt. Inte riktigt så det skulle gå till men okeeey.

Kan inte fatta att vi flyttar på lördag. I och för sig är det inte långt bort och lägenheten är fin och vi kommer ha en pool vliket blir skitbra för då kan jag vara där med kidzen hela dagarna. Men ändå likzåm. Nu är ju detta huset min trygghet och jag vill liksom intre bo någon annanstans. Fast hey vet ni, så här osäker var jag också innan jag flyttade från Sverige till USA och se hur bra det blev! Som Timbuktu sjunger-- "Det kommer ordna sig, det gör det alltid"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar