onsdag 18 juli 2012

Nya bakgrunden


Bakgrunden som pryder största delen av mina bilder med dattakameran. Ingen större skillnad va? Det är vitt men ser typ lite.... beige:t ut? Fint och inget ovanligt iallafall. Sitter här i sängen och torkar efter att varit blöt i ungefär 3 timmar. Kidzen ville fanta-maj inte ur poolen. Särskilt inte när Matteo hittade 2 nya kompisar som han lekte järnet med. Kändes härligt att gå hem med honom med rödsprängda ögon efter all klor i vattnet. Tog mig tillbaka till alla de gånger man i sina unga dar gått hem från poolen i Falsterbo med lika röda som svider och bränner vid varenda blinkning. Och obegripligt massa godisbitar för en femma. Billigt godis gjorde det värt de svidande ögonen!!

Ikväll ska jag se på Ice Age 4 och tycker egentligen inte att de borde gjort mer än 2. Absolut max 3, om de nu så tvunget måste tjäna mer pengar. Men en 4a? Njaaaaa vi får väl se. Filmkritikern här är lite skeptisk. Men inte mot alla uppföljare! Tänker på Madagascar 3 som nog är den bästa av dem alla. Himmelens massa LOL LOL LOL LOL LOL är den. Måste läsa mer i min bok nu, hinner inte skriva här när jag har ett mord att läsa om. Mästerdetektiven på ingång här ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar