måndag 16 juli 2012

Hello New Canaan

Nästan alla våra saker är här i nya lägenheten nu. Blev ärligt talat riktigt imponerad när jag kom hem från City igår och såg hur mycket föräldrarna hunnit göra redan. Skåpen i köket var fyllda, de hade rullat ut mattor, bord och stolar var ute, kidzens leksaker var fint uppställda på hyllor, det såg riktigt bra ut! Än är det några saker kvar i det gamla huset, som löpbandet och ett bord tror jag, men det är nog allt. Redo att vara New Canaan- bo nu också.

Och så att det bli rätt från början-- det uttalas "New Käjnen".

Nu imorse så lekte jag med kidzen på den lilla lekplatsen här vid lägenheten och efter att det rensats så mycket bland leksaker så hittade vi en helt oöppnad förpackning med massa coola papper och klistermärken så att man kunde vika flygplan. Så där stod jag och försökte lära mig hur man vek, Matteo väntade ivrigt och lilla tösen klättrade på klätterställningar. Vad jag vill få fram är, VET NI HUR GRYM JAG VAR PÅ ATT VIKA PLAN ELLER?! Helt stört. Och så flög dem omkring så fint i luften och stackars grabben blev helt förtvivlad över att mina plan flög längre. Kan nu imponera på alla killar genom att visa dem mina kick ass flygplans-vikningar. Booyah.

Min hjärna känns all over the place idag. Tänker typ på "................" samtidigt som jag "€)"!/#€"="(#(%€=(#)#/%&%#/(" Tänker just nu på bra saker. Bra saker värda att lista:

-Sara påminde mig om att det bara är 6 måndagar kvar tills vi åker. Jag orkar inte vänta längre!!

-Ikväll är det The Bachelorette, hjärta. Ikväll är det "Men Tell All" så alla som åkt ut kommer liksom tillbaka och snackar med varandra och har lite reunion. Vem sa att det inte är drama mellan killar?!

- Som sagt, mina pappersflygplan..............


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar