torsdag 5 juli 2012

Bryr mä änte


... att jag bara lägger upp bilder på lilla moi tagna i webcam för det är allt jag pallar med just nu. Har kämpat mig upp för trappan, krypt in till "mitt" rum och nu störtdykt ner i sängen. Jag är så mätt att jag inte kan röra mig. Det har varit en helt fantastisk dag med dögoa människor hos värdfamiljens kompisar och de som anordnade hela festen är båda typ mästare i köket. De hade förberett SÅ god mat och mamman i familjen drog ut de finaste cupcakes jag någonsin sett som hon gjort själv, som om det vore ingenting! Som att äh, det svänger man bara ihop på en eftermiddag. Imponerad var jag minsann men det hindrade inte mig och den gamla nannyn från att festa lozz på alla smaskigheter.

Nog om all mat nu, det rinner snart frosting ur näsan på mig. Jag ska byta om till min nattuniform och läsa klart de sista tio sidorna i min bok. Jaaaa älskar när jag läser böcker. Hade ju en period där tidigare i vår där jag läste, sen slutade jag för att jag inte hade tid men nu jäklar är jag igång. Läser ut en bok nu och ska börja på en som jag fick av mamma dirr mode. Sen somnar jag väl med en skojig podcast i lurarna. Bästa sättet att somna på förresten, med en rolig podcast som spelas i öronen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar