tisdag 3 juli 2012

Kvällens outfit

Inte ofta ni får se den rubriken?! Men ikväll kändes det lite extra speciellt eftersom jag knåpat ihop det helt själv med okreativa hjärnan min. Blir alltid så stolt när jag komemr på något sånt nytt och innovativt :') Vi kör punkform för det blir lättare då.


- Kjolen som ni ser, är då egentligen en klänning va. Drog upp den och spände fast ett skärp runt midjan så att den skulle bli lite kortare, på med tröja över och voila, så ser jag ut som värsta stylish blogger med långkjol.

- Glasögonen! Ni ser dem inte men berättade jag att jag blev av med mina gamla? Typ det fjärde paret jag haft sedan jag kom till USA, en kväll spårlöst borta. Köpte ett par nya för några dollar på Target, i en annan modell hör och häpna (!!), och vad hittade Matteo UNDER sitt säte idag? That's right, mina gamla glasögon som jag precis ersatt för 12 dollar! Han frågade om jag kollat igenom hela bilen innan jag köote nya och ja, det hade jag ju. Ändå hade han nerven att säga "Uh-uh, guess you didn't check the WHOOOLE car 'cuz they were under my seat!" 


- Mätt och go i magen efter Alisa födelsedagsdessert. En restaurang där det serveras chokladfondue i alla ändlösa kombinationer. Plötsligt kom vi in på att prata om köttfondue och där och då fanns det inget jag hellre ville än att dra till Millennium i Höllviken och gå loss på deras fonduebuffé.

1 kommentar:

  1. Så fin du är min älskade Jojo. En riktig stylist! Jag älskar dig och saknar dig. Skype ikväll är ett måste gumman. Kram. Mamma

    SvaraRadera