måndag 30 juli 2012

Man tar med bilder på saker än personer i Williamsburg

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag inte hade sällskap i söndags. 98 % kan jag med (o)säkerhet säga är på saker. Roliga restauranger, udda skyltar, adresser som kan vara bra att komma ihåg, nya favoritaffärer osv osv osv. Men jag hade tillsammans med Alisa, Marina och Sara en sjukt hipp söndag. Åkte ju över till Williamsburg, Brooklyn och gjorde min absoluta favoritsyssla- bara gick. Vi hade ingen aning om vart på kartan vi var, visste inte riktigt hur vi skulle ta oss till dit vi ville men jädrar vad vi hittade massa br saker på vägen.



Det tog oss ungefär 4 minuter att bli spontanare. 
First stop- piercing studio



Nya hål för Alisa och Sara,
ny tungpiercng till mig



En av alla miljarder skyltar förevigat på foto

Second hand heaven




HAHAHAHAHHAHAAHHA

Fina ringer bland ett av alla gatustånd längs Bedford St.




Tog oss tillbaka uptown, 
hade tid att döda innan tåget gick, satte oss och käkade glass

Och avslutningsvis en bättre bild på nyjackan!!!!!
Införskaffad för $7 på second hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar